Klientské karty

Co jsou klientské karty?

Klientská karta opravňuje čerpat v našich zařízeních služby za výhodné ceny. Získáte slevu ve výši 30 % na služby Konferenčního centra AV ČR – Zámku Liblice, Zámeckého hotelu Třešť, Vily Lanna a Hotelu Mazanka. Slevu nelze uplatnit na již zlevněné služby. Obě karty jsou přenosné v rodině držitele.

K jakým účelů lze tyto výhody využít?

Soukromé návštěvy (narozeniny, oslavy výročí a životního jubilea, svatby, privátní návštěvy restaurace a wellness…). K firemním účelům (konference, semináře, formální a neformální schůzky, pracovní oběd, nákup dárkových poukazů pro obchodní partnery…).

Služby, na které se výhody vztahují

  • Ubytování
  • Konzumace v restauraci a na baru
  • Pronájmy sálů a konferenční techniky
  • Wellness (kromě masáží)

Jak získat klientskou kartu?

Členové akademických orgánů, zaměstnanci ústavů a pracovišť Akademie věd ČR obdrží klientskou kartu automaticky při objednání ústavem a mohou ji volně využívat k firemním i soukromým účelům.

Jste firma, či soukromá osoba? K získání klientské karty postačí, pokud vaše zakázka/ky v našich zařízeních činily více jak 300 tisíc korun bez DPH.

Doporučte nás. Nemusíte být majitelem ani ředitelem firmy. Pokud nás doporučíte a řeknete nám to (na uvedených kontaktech nebo prostřednictvím sociální sítě), akce se uskuteční a její hodnota přesáhne 300 tisíc korun bez DPH, klientskou kartu pro vás vystavíme.

Držitelé Zlaté klientské karty získávají kromě slevy

  • welcome drink při příjezdu,
  • pro ubytované hosty uvítací dopis,
  • bezplatný upgrade (vyšší kategorie pokojů bez příplatku), early check-in a late check-out v závislosti na dostupnosti,
  • volný vstup na kulturní akce,
  • V. I. P. treatment na pokoji hosta.

Kontakt

Ing. Hana Jeleňáková
+420 221 403 577
+420 731 540 758